Waar zet je een elektrische bbq op?

Ik heb een elektrische bbq gekregen. Hier zit echter geen tafel onder en hij staat niet op poten. Waar kan ik hem veilig opzetten (er zijn kleine kinderen bij)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

De warmte stijgt naar boven, en de onderkant van de barbecue is dusdanig geisoleerd dat je 'm zelf op een tafelkleed, plastic tuintafel of houten tuintafel neer kunt zetten. Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan hem gewoon op je eettafel zetten, buiten bereik van de kinderen. Let wel op het snoer dat ze daar niet aan kunnen trekken of over vallen.

Veel BBQ plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon op een tafeltje. Hij is voldoende geïsoleerd dat dat geen probleem is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet vertrouwt qua hitte, stel ik voor dat je er een stoeptegel onder legt. Dat voorkomt dan mogelijke lelijke plekken in je tafel.

Toegevoegd na 1 minuut:
* en tja, met kleine kinderen er bij moet je er gewoon bij blijven!