Hoelang blijft het goed?

Ik neem volgende week afscheid van stage en wil wat in cadeaufolie doen, manderijnen en bonbons, maar als ik dit er in doen, hoelang blijft het dan goed? Vind het nogal lullig als ik het geef en het is niet goed meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Vanwege de mandarijnen (maar ook de chocola met dit weer) een dag van tevoren kopen, chocola in de koelkast bewaren, en pas de ochtend voor je het geeft inpakken. Probeer ook op je werk tot die tijd een koele plek te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met deze tempraturen verliezen mandarijnen hun sappigheid. Als ik jou was zou ik het 2 dagen ervoor kopen. En 1 dag ervoor inpakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola lukt zelfs met dit weer 1 dag van te voren niet. Ik zou niet voor chocola gaan of anders overstappen op M&M's. Ziet er ook leuk uit in folie. Die blijven vast wel goed. Wat fruit betreft kan je kiezen voor appels, dan kun je best 3 dagen van te voren gaan inpakken.

Een ander idee is om voor de betreffende afdeling een droppot gevuld met drop te kopen of muffins/cakejes in te pakken. Kun je ook een leuk kaartje aan maken met bedankt.

En met dit weer zou ik gaan voor de aardbeienvlaai en die gewoon dezelfde ochtend gaan halen bij de bakker!