Waar kan ik deze snoepjes (ronde zure/zoete balletjes) vinden?

Hey, goedemiddag.
Vroeger, ongeveer 8 jaren+ geleden, hadden we een Q8 tankstation in onze stad.
Ze verkochten hier altijd mijn favoriete snoepje, ik kan ze nergens online vinden of in de winkel. Vanwaar ik weet zijn er geen Q8 tankstations meer in Nederland.
Het gaat om ronde zure/zoete balletjes. Ze waren ongeveer 30 cent voor een klein pakje met 5 balletjes.
Deze balletjes lijkt heel erg sprekend op de foto die ik hierbij heb toegevoegd in de bijlage, alleen ik zoek specifiek de merk die ik zocht. Ik haalde vaak sinaasappel en er zat een soort van lachend pac-man poppetje op..

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me kan helpen..

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3K
BarendV
3 jaar geleden
Zed jawbreaker sour?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het zijn geen jawbreakers.
De product die op de foto is te zien lijkend sprekend op de ene die ik zocht.
De trefwoorden, 'mega sour balls' of 'rocket balls'(de foto die je hierboven ziet) op google laten wel de product zien die ik zoek,maar niet de merk..
En ik wil echt de merk die ik zoek.
BarendV
3 jaar geleden
Vermoedelijk is de naam en de smaken gewijzigd na overname van het bedrijf. Ik zou ze eens bellen. https://www.foodindustry.be/astra-sweets-neemt-de-nederlandse-snoepproducent-van-wandelen-over/

Antwoorden (1)

Gewoon even googelen. Hier te vinden:
https://www.candyonlinexl.nl/zure-kogels-appel-5pack-92951617.html
Of hier:
https://www.kantinewinkel.nl/rocket-balls-bramen-5-pack-50-stuks
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Lees even de beschrijving, dan weet je dat het niet die zijn
Je plaatst letterlijk de foto die ik heb geplaatst, maar dat is mijn vraag niet.