Behalve het feit dat mannetjes planten geen vruchten dragen en mannetjes meloenen derhalve niet bestaan, vrij weinig.

Toegevoegd na 27 seconden:
mannetjes planten niet, en mannelijke bloemen aan gemixte planten ook niet uiteraard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan
10 maanden geleden
Hoe kan er "vrij weinig" verschil zijn bij iets dat niet bestaat?
Ik stel voor dat u uw eerste in verbeterd in:
"Het feit dat mannetjes planten geen vruchten dragen, maakt dat mannetjes meloenen niet bestaan."
Een vrouwtjesmeloen is rond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vrouwlijke variant is natuurlijk lekkerder......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meloen is de vrucht, dus de zaadjes, dat heeft niks te maken met mannelijk of vrouwelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm.het geslachtsorgaan.
Nee even geen gekheid . er bestaat geen verschil tussen. een meloen is allebei en dus geen van 2 en.
alleen in de beginfase (het ontstaan van de vrucht) heb je zowel de mannelijke bloem als de vrouwelijke bloem nodig om de vrucht te krijgen.En het verschil in die bloemen zit m in de voorraad blaadjes die die heeft. De mannelijke bloem is dubbel en de vrouwelijke bloem is enkel.Je kunt daar ook beter de kern van zien(stamper meeldraad enzo) . wanneer de vrouwelijke bloem zo goed als uitgebloeid is zal ze een steeds dikker wordende kern krijgen (om t dus zomaar even te noemen) en die kern ontwikkelt zich door als meloen.T is hier misschien een beetje simpel en eenvoudig beantwoord maar er gaat best een lang proces aan vooraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk naar de plaatjes en je weet het.