Hoe eet ik beter brood?

Ik ben een hele slechte (brood)eter. Ik eet in de ochtend 1 sneetje. Bij de lunch 2. Eigenlijk is dit veel te weinig. Maar Ik krijg brood gewoon heel moeilijk weg. Ook 's middags. Ik probeer nog te variëren met beleg maar omdat ik vegetariër ben blijft er aan beleg ook weer weinig over ook als je niet van zoet houdt. Vaak alleen kaas of pindakaas. Je kunt als vegetariër wel met dingen variëren alleen moet je dan weer wat langer ervoor in de keuken staan. Hebben jullie tips? Ik heb wel brood nodig vanwege de voedingsstoffen die erin zitten. En die ook alleen in brood zitten

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is nog voldoende te bedenken om een boterham lekker te maken. Wat te denken van sandwich spreads, verschillende vegetarische salades (selderie, kool,wortel).

Misschien vind je broodpap lekker gewoon met wat melk en ren beetje suiker en misschien wat fruit ofzo. En geroosterd brood dat vind ik zelf heel lekker en ik eet dan al snel een sneetje meer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100