Ik heb deze metalen strips in mijn wasbak zitten (horecazaak). Wat is het?

Deze metalen strips zitten in de wasbak. Weet iemand:
- waar het voor is?
- Hoe het heet?

alvast enorm bedankt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Het is een houder voor een filter zodat je afvoer niet verstopt raakt als je de staande pijp eruit zou trekken, meest moderne spoelbakken lossen dit nu op met zo'n drabfiltertje bij de afvoer die je kunt afnemen als het water is weggelopen, op de foto staat zo'n rooster, en hoewel de montage niet gelijkend is omdat het op de foto knullig is gemonteerd komt het wel op hetzelfde principe neer.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Enorm bedankt Griffin!
Griffin
3 jaar geleden
"Enorm bedankt Griffin!"
Graag gedaan!