Kun je Gran Gusto kaas invriezen?

Blijft dat lekker en goed? Of word het een bonk ipv geraspt en blijft het smaken?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Goed verouderde, harde raspkazen zoals Gran Gusto kun je drie maanden bewaren in de vriezer.
De kaas kan dan echter wel een licht metaalachtige 'verbrande' smaak ontwikkelen. Als weggooien het alternatief is, kun je het proberen.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank. Ja anders is het beschimmeld voor het op is. Vries de helft in.