Hoe bewaar je een halve pot kapucijners?

Ik heb nog een halve pot over. Had de hele pot geleegd in een pan en opgewarmd. Nu heb ik over. Bewaar ik ze in het water/opwarm vocht of giet ik ze af om te bewaren?
Ik weet dat je ze maar enkele dagen kan bewaren in de koelkast maar weet niet hoe het beste.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
crispy
4 jaar geleden
In het vocht in de pot, afgesloten in de koelkast.

Het beste antwoord

In een kunststof container met vocht in de koelkast kan je ze een paar dagen bewaren.
Morgen of overmorgen opmaken is geen probleem. Eet smakelijk!
.
Heb je de glazen pot nog dan kan je die ook gebruiken. Niet in blik in de koelkast bewaren - nooit.
Toegevoegd op 09 november 2019 17:34: tekst