Is opslanken mogelijk?

Ja, opslanken ja. Iedereen heeft het maar over afslanken etc, maar bestaan er ook methodes om dikker te worden?

Ik weeg nu iets van 79 kilo maar ik wil +- 90 wegen en het gewicht verdeeld over mijn lichaam dus niet alleen mijn buik. (dat lukt me al aardig vanwege het bier en de baco's :-))

Meer eten, ja dat antwoord ken ik nu wel en dat helpt echt niet. Mijn verbranding is gewoon erg hoog en ik wil weten of er iets is wat de snelle verbranding verminderd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij moet je zo veel mogelijk spiermassa aanmaken (veel vezels, veel sporten). Maar ik zou bij een dietist langsgaan, want het lijkt mij dat dat per lichaam verschillend is en om te experimenteren met je gezondheid zou ik toch een proffesional inschakelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien kun je hier wat van opsteken???
Maarre, goeievraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onafhankelijk van je eetpatroon -dat alleen in gewicht door vetopslag zal resulteren- kun je ook veel gaan sporten en trainen, wanneer je meer spieren krijgt wordt je namelijk ook zwaarder.

Maar verder is natuurlijk de vraag waarom 79kilo niet genoeg zou zijn? Als je goed verbrand en verbruikt is toch alleen maar goed. Staar je niet blind op de cijfertjes, voel je je lekker dan is het gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je wat wilt aankomen kan je bij de "bodybuildersshop"
shakes/poeder halen. Informeer daar, en ze kunnen je adviseren. Zie ook link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat kan...

en volgens mij als ik naar je plaatje kijk, lukt jou dat heel goed...

klopt elke halve graad lichaamstemperatuur hoger is een verdubbeling van het metabolisme...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opslanken is zeker mogelijk. Ik heb een review van een professioneel product.

Zie bron. Resultaat gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk is dat mogenlijk, simpelweg meer calorieen eten dan je verbruikt om in vet aan te komen, krachttraining erbij om in spier aan te komen.