Hoe kun je zo snel mogelijk aankomen?

Bijv wat kan ik eten om snel aan te komen. + het is nu ramadan en dan val ik juist af en dat wil ik niet dus hoe kan ik snel aankomen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden x

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://www.consumentenbond.nl/dieet/dikker-worden-doe-je-zo

Antwoorden (2)

Daar zijn diëtisten voor. Maar ik wil wel even wat zeggen. Snel aankomen kan heel moeilijk zijn voor sommigen. Anderen hebben het dan weer moeilijk om af te vallen.

Maar over het algemeen, veel eten wil zeggen veel bijkomen. Wat je drinkt natuurlijk ook. Dat is natuurlijk niet altijd even gezond. Je kan elke dag massa's vet gaan eten en suiker. Daardoor zou normaal gezien je lichaam wel moeten uitzetten. Maar ik vrees dat je daardoor natuurlijk ook wel problemen kan krijgen met je lever en co.

Gezond bijkomen zou vooral gaan als je koolhydraten en eiwitten te eten.
griesmeelpap, rijstpap, havermout,... aardappelen staan dan ver bovenaan in het lijstje.
Enkele tips hierbij zijn
Een broodmaaltijd per dag te vervangen door een pasta.
Noten als tussendoortje zijn ook heel goed ( natuur wel )
Gedroogde vruchten als tussendoortje
Meer dan drie maaltijden per dag eten ( 5 a 6 )
Spieren kweken. ( die wegen meer dan vet )

Al zijn enkele tips nu moeilijk voor jou, binnen enkele weken gaat het weer wel
4 jaar geleden
suiker en niet bewegen, als je dit spul niet verbrand kom je meer aan vergeleken met vet. heb er ervaring mee