Die plakjes kokosbrood worden altijd weer hard, weet iemand hoe dit zacht blijft?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K
jc54
4 jaar geleden
Niet alleen kokosbrood, maar ook ander bood blijft langer vers in een goed sluitende verpakking met een blad sla er bij.

Antwoorden (2)

Kokosbrood blijft het langst vers als het afgesloten op een donkere plek bij kamertemperatuur wordt bewaard.

Heb je het broodbeleg verkeerd bewaard en is het hard geworden leg dan een vers sneetje brood in de verpakking. Dat wordt dan droog terwijl het kokosbrood weer lekker zacht wordt.
Amadea
4 jaar geleden
Je kan het kokosbrood het beste bewaren bij het gewone brood in een broodtrommel. Zo is, voorzover ik weet, vermeld op de verpakking van het bekendste kokosbrood.