Wat zijn lekkere en gezonde hapjes om te eten tijdens het WK voetbal?

Lekker en gezond snoepen tijdens het televisie kijken.

Tijdens een wedstrijd at ik andere jaren met gemak een zak kaasblokjes, een leverworst en een zak chips op.
Dat wil ik nu niet meer. Het moet gezonder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

noten. Erg gezond en zeker lekker.. Wel aardig aan de calorieën, maar niet de verkeerde om 't maar makkelijk te zeggen. Vooral de pistachenoten. Erg lekker en het kost wat werk om ze telkens te pellen. Ben je gelijk een beetje bezig.

Fruit (ananas is zeker goed, dat kost meer energie om het te verteren dan dat het oplevert. Wel veel suiker, maar ook weer de goede)

Gebakken zonnebloempitten ( oven ). Pak de pitten, dip ze erg licht met wat olijfolie (of zonnebloemolie natuurlijk) bestrooi ze met iets zout en peper en daarna lekker krokant bakken.

Stukjes gare, maar koude broccoli! Erg gezond en met wat saus best lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nou als oranje speelt zijn worteltjes wel leuk.
Ze zijn lekker, gezond en oranje.

Toegevoegd na 59 seconden:
Snacktomaatjes zijn ook lekker, komkommertje, paprika.

Of je pakt wat van die snack-a-jack rijstwafel chips (van die mini's), de smaak barbecue is erg lekker en niet echt vetrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snoeptomaatjes en snoeppaprika's! Erg lekker en gezond. Je kan ook gewone paprika's is reepjes snijden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of wat dacht je van verse ananas en andere lekkere vruchten in blokjes/stukjes.

Toegevoegd na 4 minuten:
Waar ik ook helemaal gek op ben zijn soepstengels en rijstewafels!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snij groenten in stukken en serveer dit op een mooie schaal met kommetjes dipsaus erbij. Denk bijvoorbeeld aan komkommer, bloemkool, wortels, selderiestengels, radijsjes. Gebruik kant-en-klare of zelfgemaakte dipsausjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
radijsjes, komkommer, aardbeien, komkommer, rauwe worteltjes, rettich, rijstwafeltjes met zeezout, popcorn, een zakje rucola, een bakje radijsspruiten, reepjes paprika, suikervrije knijpfruitjes. Enzovoort.
Trouwens: niet alleen tijdens de WK.. dit is altijd lekker en gezond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Worteltjes radijsjes,plakjes komkommer,druiven,perzik,nectarines enz enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frikadel, kroket, nasibal, bitterballen, rumbonen, chocola, Engelse drop, gewone drop
Ja, en zo is er zo veel meer wat lekker is, en of het ongezond is weten we niet want over 10 jaar zeggen ze misschien weer dat dit alles toch niet zoveel kwaad kan. Zo waren eieren ook zo slecht, nou volgens dr. Frank kan het helemaal geen kwaad. Alcohol ook al zo iets, als je twee glazen wijn per dag drinkt leef je ook weer langer Dus?? Alle zet hem op tijdens de voetbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mini Tompoesjes zijn ook wel soms lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opgerolde stukjes gegrilde paprika met een jalapenopepertje binnenin.. Ai!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komkommer met paturein erop is heel lekker,en ook rijstwafels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
groente en fruit.