Ja,dit kan:je moet gewoon het ei vervangen door meer vet vlees zoals bv varkensgehakt.
fremar
5 jaar geleden
Ja hoor, je kunt heel goed hamburgers zonder ei maken. Om het rundergehakt smeuïger te maken kan je er ook een scheutje curryketchup, chilisaus of andere saus smaakmaker doorheen mengen. Een scheutje koffiemelk kan ook goed. Rundergehakt is relatief droog, dus doe er iets licht vloeibaars doorheen dat het gehakt sappiger maakt en laat binden.
amc