Wie weet noog wat over > Ruteck's snackbars ?

Toegevoegd na 17 uur:
misschien ist de naam RUTECK een combinatie uit twee worden:

"Rut..." (??) en HECK ( > Hecks Restaurant Amsterdam )

Wie waren dus die eigenaars ?

Toegevoegd na 18 uur:
Ik heb nu gevonden:

http://www.malland.nl/

Het bookje is blijkbar uitverkocht :-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Ruteck en/of Heck's in Den Haag op het Spui en in Leiden op de Stationsweg.

Toegevoegd na 2 minuten:
In een van de twee waren statafels, dus geen zitplaatsen.

Toegevoegd na 17 uur:
N.a.v. toevoeging op vraag: Rutten en Heck?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bingo ! Ik heb gevonden: www.malland.nl door U informatie Joachim ( Duitsland )

Andere antwoorden (3)

Er zat er vroeger eentje in Rotterdam op de Lijnbaan.Joke en Bruys en Anita Meijer hebben (tegelijkertijd) eens aan een talentenjacht in deze Rutecks meegedaan. Joke Bruys werd eerste en Anita Meyer tweede of net omgekeerd, dat kan ook. Meer weet ik helaas ook niet.

Toegevoegd na 37 seconden:
het woordje en achter Joke moet weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik me kan herinneren,was het niet zo zeer een snackbar, dan wel een (eenvoudig) restaurant.
Heb er in Arnhem diverse malen gegeten.

Toegevoegd na 18 uur:
Heb dit nog voor je opgescharreld, misschien heb je er iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruteck was een z.g. "lunchroom". Zéér vooruitstevend in die tijd...

Toegevoegd na 24 minuten:
In Haarlem was er een (1960-1970) Ruteck's pal naast het centraal station. In die tijd een populaire noviteit omdat de 'gewone man/vrouw' daarmee eens echt uit eten kon gaan zonder zo'n te duur restaurant te bezoeken.....