hoe kun je het beste aankomen?

iedereen praat over afvallen. Maar hoe kan je het beste aankomen in een redelijke tijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Om aan te komen is het aan te raden meer eetmomenten op een dag te nemen, te denken aan drie hoofdmaaltijden en 3 energierijke tussendoortjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eet veel pasta's met kaas,ook vlak voor t slapen gaan.en tussen door lekker veel witte chocolade eten,roomijs en slagroom..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm... En Ben & Jerry's.... Mjam... Brownie en Strawberry Cheesecake...
voedsel eten waarin veel calorieen zitten
en dan lekker op de bank blijven hangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks doen, op de bank zitten relaxen, en veel (ongezonde voedsel) eten. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 zei ik ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh.. Haha,, zag ik niet. Wauw iedereen is met ons oneens. Haha
gewoon verantwoord blijven eten maar dan zonder de light en magere producten
Dus volle yoghurt, melk enzo.
Niet gelijk overal slagroom op, want dan krijg je problemen met je cholesterol, en dat is ook niet de bedoeling
anneliez
13 jaar geleden
Mac Donalds!
Kentucky fried chicken
en de pizzahut
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als deze vraag op jou van toepassing is, zou ik al het advies over eet dit en dat, maar voor lief nemen! En naar een voedingsdeskundige gaan! Die hebben daar voor geleerd! En kunnen jou in geval van onder gewicht goed begeleiden! Ik kan wel zeggen 100 gram chocolade heeft 550 kalorie gemiddeld! Eet dus bovenop wat je normaal eet 4 ons per dag! Onzin dit kan allerlei nare gevolgen hebben voor je gezondheid! Mijn tip voedings en gewichts deskundige!