Is de winkelketen kiosk op NS stations geopend op zondag?

Op station haarlem?

5 jaar geleden
1.3K
SimonV
5 jaar geleden
Starbucks open van 9.00-19.00 uur op zondag.
https://www.openingstijden.com/o3780553/ns-stations-retailbedrijf-b-v--thodn-starbucks-stat--hlem-stationsplein-11-haarlem/

Antwoorden (1)

Ja. Op zondagen is de Kiosk in de stationshal van Haarlem open van 9 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds. En de Kiosk in de Westtunnel is op zondagen open van half 8 's morgens tot half 12 's avonds.
Amadea