Je hebt uiteraard meerdere soorten paaseitjes, dus ze hebben niet allemaal hetzelfde aantal calorieën.
Over het algemeen hebben eitjes van zo'n 8 gram de volgende Kcal;
Paaseitjes witte chocolade; 45 Kcal.
Paaseitjes melk chocolade; 45 Kcal.
Paaseitjes pure chocolade; 41 Kcal.
Paaseitjes gevuld met een lichte vulling, likeur; 37 Kcal.
Paaseitjes gevuld met een zware vulling, ( praline, noot); 52 Kcal.
amc
6 jaar geleden
amc
6 jaar geleden
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/108328-hoeveel-calorieen-zitten-er-in-chocolade-paaseitjes.html
Ik wist even niet hoe te bewerken, was de bron vergeten ;-)

Andere antwoorden (1)

Als het om paaseitjes van 7 gram per stuk gaat, dan verschaffen wit en melk 39 kilocaloriëen en puur iets minder: 38 kilocalorieën.
Amadea