Je kunt afbakbroodjes prima invriezen als je ze maar goed verpakt. Je hoeft ze nog niet eens te ontdooien als je ze gaat bereiden. Zet ze vast in de oven als je hem gaat voorverwarmen en bak ze dan af volgens het bakadvies.
Laat je ze eerst ontdooien (dat kan uiteraard ook) maak ze dan eerst een beetje vochtig zodat ze niet uitdrogen.
amc
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, dat mag niet. als je dat doet staat er binnen10 minuten een groep black ops om je huis en word je deur ingetrapt.

(P. S. ja het kan wel, het kan alleen zo zijn dat de broodjes iets droger worden als je ze te lang invriest)