Mijn ervaring is positief.
Ik at, vóór ik eraan begon, maar 1 x per dag zo min mogelijk, uit angst nog meer aan te komen. En had al zo'n 287 andere dieten geprobeerd om m'n 'scheidingsfrustratie-spek' eraf te krijgen.
Ik moest opeens 3 x per dag gaan eten, en hield dus mijn hart vast...De eerste week mocht ik me niet wegen : en grote verrassing : 2 kilo eraf !!
Wat mij enorm motiveerde, was, dat je elke week ook je lichaam opmeet : halsomvang, borst, taille, buik, heupen, dijbeen .Ook al was je soms een week niet zo veel kwijt in gewicht : een cm van je buik en een halve van je dijbeen gaf aan, dat je slanker werd.
Ik ben 18 kilo afgevallen in 2 maanden tijd.

De akties met klassikaal wegen en geld winnen ken ik niet.

Ik vond de chocoladesmaak het lekkerst, en de tropische vruchten mengde ik door joghurt of appelmoes : had ik toch wat te lepelen. (Ik hou niet zo van vanille-smaak)
Verder was ik energiek, m'n haren glansden en m'n nagels bleven sterk en lang.

Voor mij is het een aanrader, al moet je wél zeker weten dat je er voor 100 % voor wil gaan - niet smokkelen, want dan is het zonde van het geld.

Het is nu bijna 12 jaar geleden, en het is eraf gebleven, zelfs nu ik dus weer 'gewoon' eet - ik ben wél een uitgesproken groenten en fruit-eter geworden, en maar heel af en toe pasta of brood (bijv als ik uit eten ga). Dus ik eet wel anders dan vóór ik afviel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De producten: hier weet ik weinig van. Het schijnen kwaliteitsproducten te zijn.

Werken als verkoopster: opletten hiervoor!!! De mensen die 'boven jou staan' verdienen aan de voorraden die jij moet aankopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriendin van me was hier erg over te spreken. Zij heeft echt de 'cursus' afvallen gedaan. Ze ging er vooral voor de tips en gesprekken heen. Je ondersteunt elkaar en kán de producten kopen, het wordt steeds aangeboden maar niet te opdringerig. Elke week werd ze gewogen, was ze aangekomen moest ze geld betalen voor in de pot (1euro volgens mij). Aan het einde van de periode werd er vergeleken wie er het meest was afgevallen, de top 3 won een geld bedrag (wat uit het potje kwam), dat kon aardig oplopen. Zij vond het elke week wegen erg prettig, ook het geld betalen en de kans om geld te winnen wanneer je genoeg bent afgevallen was voor haar een drive.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is, dat de shakes me na een week al de keel uithingen... Ik moet mijn eten kunnen kauwen en niet naar binnen hoeven te gieten en ik heb graag afwisseling qua smaak en dat heb je met die shakes niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dat geld koop ik liever een broodje gezond... ;-)
Aaaaaaaarrrrrrrchhhhchhhhhhhhhhhch!!! Herbalife... ik was zo blij dat het stil werd om herbalife. Het is vooral geldklopperij en het helpt alleen als je je leven lang kapitalen blijft schenken aan deze onderneming. De preparaten zijn sowieso veel goedkoper te krijgen bij de grote dorogisterijketens! OK, soms zit er een kruidje of mineraaltje meer of minder in, maar de goedkope versie van de drogist werkt minstens net zo goed (of slecht) als die superdure van Herbalife!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschrikkelijk dat Herbalife. Ten eerste komen die shakes je inderdaad snel je keel uit. Maar goed, alles om af te vallen. De prijs is schandalig! Mijn begeleider was ook niet het je van het, want als je dan een keer niet was afgevallen dan had je het volgens haar niet goed gedaan. Toch dat snoepen he, was dan haar antwoord. Uiteindelijk ben ik wel 13 kilo afgevallen en daarna overgegaan naar gewoon regelmatig en gezond eten. En zie, hetzelfde resultaat. Als je het echt alleen doet om af te vallen is mijn advies: doe het niet! Hou de centen in de zak en ga gewoon gezond en regelmatig eten. Neem twee tussendoortjes per dag bestaande uit fruit of peperkoek of zo iets. En natuurlijk mag je in het weekend best een keer een beetje chips oid. Maar neem dan één of twee handjes.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ik wél afviel maar de shakes niet lang volhield. Dat is natuurlijk aan mezelf te wijten. Ik ben één keer meegegaan naar een meeting en ben toen helemaal afgeknapt. Dat "haleluja" gedoe, hoeft voor mij niet, wel realistisch blijven hè. En ongevraagd overstelpt worden met informatie en nog meer haleluja dingetjes. Ik denk wel dat het helpt als je het volhoudt.