Nee. Zoals al gezegd is de zondag nog steeds heilig in Duitsland en zijn de meeste winkels gesloten. En het is niet zozeer de kerk alswel de vakbonden die tegen zondagsopening strijden. Koopzondagen kent men daar dus maar heel beperkt.

Doorgaans zijn alleen winkels in een treinstation open op zondag. In de grotere steden lijkt er bijna wel een winkelcentrum in/onder/naast het Hauptbahnhof te zitten. Daar kan je dus op zondagen wel terecht. Vaak zit er ook wel een kleine supermarkt.

www.koopzondagduitsland.nl/
www.einkaufsbahnhof.de
Utrecht