Waar kan je de witte chocoladepasta van Penotti kopen?

Vroeger at ik altijd de witte chocoladepasta van Penotti. Maar nu kan ik die nergens meer vinden. Weet iemand waar je dit nog kan kopen? Ik woon in België maar woon dicht tegen de Nederlandse grens.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou Penotti zelf een mailtje/bericht kunnen sturen met deze vraag. Zoiets heb ik ook weleens gedaan bij de fabrikant van een ander product; die kon toen precies aangeven jn welke winkels dat nog verkrijgbaar was.

Het beste antwoord

Delhaize (België) en Jumbo (Nederland) zouden het moeten hebben.

Toegevoegd na 15 minuten:
Bel eerst voor de zekerheid het betreffende filiaal om te vragen of ze de pasta in hun assortiment hebben.

Dure optie: hier bestellen
https://www.dutchexpatshop.com/be/penotti-witte-chocoladepasta-zacht.html
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, ik zal eens kijken in de desbetreffende winkels.