Hoe komt het dat het assortiment van koffie stijgt en is hier n trend in?.....

Je hebt cappuchino,latte machiato,wiener melange teveel om op te noemen. Als er n bep.trend is,welke is dat nu dan? Bv koffie verkeerd ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

de soorten die je noemt zijn al een hele tijd gewoon verkrijgbaar in nederland. het is wel zo dat de opkomst van nespresso en senseo als erg goedverkopend wel een soort trend heeft ingezet in de verdere verspreiding van iets luxere koffies in de huiskamer. nu zal je zeggen dat senseo gewone koffie is maar dan wat sneller. maar toen het apperaat net op de markt was had het nog iets exclusiefs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het steeds groter worden van het assortimen is op zich al een ontwikkeling. Veel producenten zijn doorlopend bezig zich te onderscheiden van de concurrentie.
Een van die mogelijkhedenis iets te verkopen wat de ander niet heeft.
Het gevolg is steeds meer soorten. Mensen onderscheiden zich ook t.o.v. elkaar qua smaak zodat er ook een afzetmarkt is voor die producten.
Of je nu nog kunt spreken van een trend denk ik niet, niet alleen geld dit voor koffie maar voor tal van producten en is er al geruime tijd veel keus.
Niet alleen in soorten maar ook nog in merken. Niet alleen in product maar ook in toepassing (pyramidevormige theezakjes!)Ook verpakking is steeds aan veranderingen onderhevig en ook dit is al geruime tijd aan de orde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij, bewoners van een kapitalistische land, hebben graag keuzes, producenten spelen daar op in.