Wafel ijsjes van 10 jaar geleden, weet iemand de naam nog?

Voor 10 jaar geleden, toen ik nog jong was...

Hadden ze van die heerlijke ijsjes. Dat was wafel op wafel en daartussen ijs met caramel en chocola. Het was echt ge-wel-dig. Maar op een gegeven moment heb ik ze nooit meer ergens gezien en/of kunnen krijgen.

Iemand een idee welke ijsjes ik bedoel en/of ik ze nog ergens kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Ik denk een Taco ik was er dol op.

Toegevoegd na 1 minuut:
[img]http://2.bp.blogspot.com/_9AD_PxwHDFU/Rmro2NDJPWI/AAAAAAAAANk/etp-uih0doU/s200/Winner%2BTaco.gif [/img]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaa!!! Aww :( Ik wil 'm terug
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook :'(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees op de 'wij willen winner taco's terug' hyves, dat ze deze maand bij de evaluatie vergadering gaan bespreken of de Taco terug moet komen! Flink duimen dus!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was het ook aan het lezen daaronder stond dat ze bij de aldi soort nacho ijs verkopen wat er op lijkt.

Andere antwoorden (7)

anneliez
13 jaar geleden
Dubbeldik van Jamin, volgens mij niet meer te koop.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb 't antwoord al gevonden.. het waren Taco's! :( en die zijn er ook niet meer! snif. Dubbeldik van Jamin heb ik laatst nog gezien dus als 't goed is zijn die nog tekoop.
paulus811
13 jaar geleden
Inderdaad, ze staan zelf op de website van Jamin. Het is ook een ijsje tussen twee wafels, maar kennelijk niet die jij bedoelde. http://www.jamin.nl/ijs/dubbeldik-ijsje-398
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heerlijk die Jaminijsjes!
Dat was de Taco van Ola genoemd naar een klein ijsbeertje dat in Blijdorp werd geboren.
Ze waren overheerlijk als je tenminste niet een trof met taaie koekjes.
Het koekje zat helemaal rondom het ijs en was in de chocolade gedoopt,
Bij Ola gaan na een paar seizoenen de ijsje er weer uit behalve de echte toppers als raket en split.
Ik heb al eens met Ola gemaild of ze nog te krijgen zijn over de grens maar dat is niet zxo.
Misschien komt hij nog es terug vertelden ze dus misschien moeten we blijven mailen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was het een "winner taco"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die ijsjes ken ik nog van Jamin. Die is een tijdje weggeweest maarmisschien hebben ze die ijsjes weer, loop er anders ff langs als je in de buurt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was toch wel 1 van de lekkerste ijsjes!

Kijk maar eens op deze oude reclame:

http://www.google.nl/search?q=winner+taco's&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7ACAW&prmd=iv&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=ESXzS4e7C5Pu0wSGm6ikDQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=13&ved=0CFsQqwQwDA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 denk ik ook, en ja die waren echt superlekker :-)
Die taco ijsjes verkopen ze in de zomer bij de Aldi of LIDL