Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een proteine shake zonder suiker en zonder kunstmatige stoffen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat vind jij kunstmatig?
Isolaten e.d. ga je in de natuur niet vinden.
Verder is alles sterk verhit, wat op zich geen probleem hoeft te zijn, want eiwitten zijn soms/vaak beter verteerbaar als ze verhit zijn geweest, maar of het dan nog natuurlijk is? Rauwe Boeren melk is denk ik het enige wat in de buurt komt van 100% natural.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Die bestaan er wel. Dan kom je op Whey Isolaat Naturel uit of pure whey.
Die zijn zonder smaak, de smaakjes zorgen ervoor dat er suikers of zoetstoffen in zitten.
Hier 2 voorbeelden van een webshop waar ik vaak bestel
https://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/whey-isolaat-xp/
https://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/puur-whey/

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht je de shake aanmaken met melk, dan heb je natuurlijk wel suikers in je shake (de lactose uit de melk).

Toegevoegd na 1 uur:
ik weet niet of je het scheiding- en zuiveringsproces van wei uit melk onder kunstmatig vind vallen.
(Lees meer...)
Ritsuka
7 jaar geleden
Ja zeker hoor! Ik gebruik zelf de shakes van FITSHE. De shakes zijn 100% natuurlijk op basis van biologisch eiwit. Als je de meest pure vorm wilt proberen kun je de pure organic whey gebruiken. Zelf gebruik ik de After Workout Shake (Vanille). Super lekker!! Daar zit ook magnesium in. Er zitten wel een beetje koolhydraten in van het fruit, maar dat is volgens mij beter voor herstel.

Kijk even anders op www.fitshe.com :). Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jazeker! Bij Live Puri heb je 5 eiwitpoeders die 100% ongezoet zijn (dus vrij van suiker en zoetstoffen). Er is er zelfs eentje bij die ook nog eens helemaal naturel dus zonder smaak is. En ze zijn nog heel lekker ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding