Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een winkel (of andere gelegenheid) waar Struikmaaltijd Chili Con Carne te koop is (ik bedoel geen groothandel of grossier)?

Let wel: ik bedoel niet waar ze het zouden moeten kunnen hebben, maar dat u het recentelijk met eigen ogen in het schap hebt zien liggen! Dank u.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Struikmaaltijd Chili Con Carne kun je bij Nettorama en Super de Boer kopen. Ik heb ze van de week nog in de schappen zien liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Struik-maaltijden verkopen ze nog gewoon bij de (grote) Albert Heyn-winkels. Eergisteren nog zien liggen. Precies die smaak weet ik niet, want chili is wel ERG makkelijk (en veel lekkerder) zelf te maken, maar het schap lag zeker nog vol.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is ook online te koop, maar dan betaal je wel de hoofdprijs, zeg ! Voor dat geld maak ik voor vier personen voor twee dagen chili......

http://www.dutchtaste.com/struik-chili-carne-p-664.html?amp%3Bcurrency=USD&%3Blanguage=nl&language=nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kleine buurtsuper Coop heeft het ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding