Ik heb zo nu en dan last van 1 dag de hele dag niezen, snot loopt uit mijn neus, rode ogen, , bloedtest voedsel negatief, wat kan dit zijn?

bij bepaald voedel komt het ook vaak weer omhoog, met name kaas/vla en ei.
Verder dichtgeknepen gevoel in keel.
De dokter wil verder geen stappen ondernemen om dit te onderzoeken, zijn er nog stappen die er genomen kunnen worden?

Toegevoegd na 3 uur:
Allergiepilletjes geprobeerd maar helpen niet.
Het gekke is wel als ik wc papiertjes in mijn neus stop het minder is.

Toegevoegd na 1 week:
Krijg ook gezwollen oogleden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

heftige vorm van allergie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat het allergie is. Als je uit B komt, kan je naar een specialist. Als je uit NL komt, kan dat niet zomaar denk ik. Dan moet je blijven zeuren bij de dokter voor een doorverwijzing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een allergie hoef je echt niet gelijk naar
de dokter hoor, als je vermoet dat je allergisch
ben,kan je in elke drogist en zelfs bij aldi pilletjes
krijgen voor allergie.
Kijk heb je dit geprobeert,en als het niet helpt
kan je altijd nog naar de dokter
Uit ervaring weet ik dat deze pilletjes geweldig
helpen.
12 jaar geleden
Ook al komt er niets uit een test wil dat nog niet zeggen dat je geen last kan hebben.
Mijn allergie testen waren ook negatief, maar toch heb ik last van overgevoeligheid voor sommige dingen.
Je weet blijkbaar zelf al waar je op reageert. Houd daar gewoon rekening mee. Onderzoeken lossen ook het probleem niet op.
Soms gaat het vanzelf weer over, maar als het dingen zijn die je kan vermijden dan is dat ook een oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het zelfde gehad als u, zat soms uren te niezen, altijd een neusgat dicht, en het leek alsof ik altijd verkouden was.
Kreeg een huid-allergietest, daaruit bleek dat ik allergies was voor aller stoffen en voedingstoffen.

Gebruik nu zo af en toe antiehistamine-tabletjes.

Toegevoegd na 1 week:
===================
Rare dokter heb je, zou ik geen genoegen mee nemen.
Heb je ook kleine blaasjes op je hoofd of nek?
Want dan kan het ook een begin zijn van netelroos.
Het kan ook zijn dat je allergisch bent voor eiwit van koemelk.
Geitenmelk of kaas is hiervoor een vervanger.
Alle antihistamine is niet hetzelfde, kan zijn dat je een ander soort gebruikt dat het wel werkt, een dokter kan je daar meer over vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel raar van je dokter. Het zou inderdaad heel goed een allergie kunnen zijn.
Beter wachten tot die dokter op vakantie is en je dan bij de vervanger melden. Misschien ziet die wel het "licht". Sterkte!