Hoe kan dit?

'Een
man die al 75
jaar zonder eten
en drinken zegt
te leven, blijft
een mysterie
voor Indiase doktoren. Zij
observeerden hem twee
weken in een ziekenhuis in
Ahmedebad en
concludeerden dat hij
inderdaad niets eet en
drinkt.' mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/210436-Indir-leeft-zonder-eten-en-drinken.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In 2003 werd Prahled Jani ook al een tijdlang door dokters geobserveerd.Het blijkt te kloppen.Hij maakt wel urine aan maar die wordt meteen weer door de blaaswand geabsorbeerd.
Het verschijnsel om te leven zonder voedsel wordt inedia genoemd en heeft wereldwijd aanhangers. Ze proberen zo weinig mogelijk te eten.
Die mensen leven van schone lucht en licht.
Ik vind het niet zo gek klinken want de lucht die je inadement is voor een groot deel verantwoordelijk voor je energiepeil.Dat weten de Chinezen al eeuwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Hoe dat kan, staat er toch duidelijk bij?
Hij zou op 7-jarige leeftijd een ontmoeting hebben gehad met een godin. Sindsdien zou hij geen behoefte hebben aan eten of drinken.

Zo, ook weer opgelost.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kennis van je, die godin?
Ik zeg hoax...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De doktoren weten het niet, dus de kans is klein dat iemand hier het juiste antwoord gaat geven.

Persoonlijk denk ik dat er toch echt wel iets naar binnen gaat. Dit omdat de wetenschap zegt dat je moet eten en drinken, anders ga je namelijk dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de zon ook een bron van voeding is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe dat kan ? Dat kan niet !
Twee weken is niet zo'n probleem, dat kan jij ook.

Maar je gelooft toch niet werkelijk dat iemand 75 kan worden zonder te eten of te drinken ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FaberYejo; het lijkt of je dingen aan het zoeken bent die het verhaal bevestigen. Het is gewoon onmogelijk. Laat die man op reis gaan naar gebieden waar honger heerst, dan kan hij ze dat trucje leren, dan hebben mensen er nog iets aan ! Dit soort verhalen komen vaak op de wereld om het geloof aan te wakkeren. Zoals ook ooit een meisje met meerdere armen en benen door een aangeboren afwijking dat als een godin werd aanbeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bron van jou heeft mij ook vaak geholpen, dikke +1 voor jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twee weken zonder drinken kan gewoon neit hoor, 4 dagen is de max dacht ik, dus zelfs als hij 'getraint' is in het niet drinken zal het niet kunnen, 2 weken is écht heel lang hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet ik wel glimworm, het ging mij er meer om dat het gewoon onmogelijk is, dus dan heeft het weinig zin om te vragen hoe iets kan. Ik had het iets anders moeten formuleren.
er is ooit gespeculeerd over mensen die van het licht leven, wat opzich een doorbraak in de biologie zou moeten zijn. ze zeggen ook dat die man tijdens zijn verblijf niks at noch dronk.

ik vind een beetje mysterie in de wereld wel leuk, alleen hangt er wel een hoax labeltje aan, zoals bij alles wat veel aandacht krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze man kan van de lucht leven.

Ik geloof er niet in, kan wel dat hij met heel weinig toekan, maar helemaal niets ....nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder heeft in een verzorgingsverhuis gewerkt, en een substantieel deel van de bejaarden wist zich niet te herinneren dat ze te eten kregen, zodra het bord voor hun neus vertrokken was.

Mensen fantaseren wat af, en hoe fantastischer het verhaal dat ze hebben, hoe meer aandacht ze krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als het een hoax is zie ik effe niet het nut ervan. Ik bedoel als grap is ie best waardeloos.
Wetenschap weet ook niet alles, lang geleden dachten de beste wetenschappers dat de aarde plat was. Ik bedoel maar. Dus als het geen grap is zat ie twee weken zonder water of wat tussen "wetenschappers" en doktoren.

Je kan wel lang zonder eten maar drinken is noodzakelijk en als die man daadwerkelijk al zolang leeft zonder beide te nuttigen, waar trouwens al eerdere artikelen over zijn geschreven inzake leven op lucht, dan is er misschien toch een manier.
Ik kan me voorstellen dat je niet veel eten nodig hebt om goed te kunnen leven tot op het minimale maar ik persoonlijk krijg al dorst als ik eraan denk dat ie niet drinkt.

En ouderen kunnen inderdaad goeie dementie hebben maar ik neem aan dat ie niet alleen in dat dorp woont en anderen dus ook kunnen bevestigen dat ie dat heeft gedaan. Zelf zou ik het wel leuk vinden als het kon op zich want dan gaat heel de voedselindustrie eraan. En daarmee dus ook de enorme verspilling van eten.

En voor degene die zei, dat kan iedereen. Probeer het eens zou ik zeggen en kom dan met de uitslag als je er nog bent. Ik denk dat de meesten erg nieuwsgierig zullen zijn naar je verhaal. Ik zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn grootvader doet dit al meer dan 83 jaar.Zo lang is het geleden,dat hij overleed. Daarbij hebben ze hem ook nog 1,80 meter onder de grond gestopt,zodat hij niet zou smokkelen.