Bij welke winkel kun je gorgonzola krijgen?

Ik wil graag gorgonzola kopen, maar weet niet bij welke winkel ik dat het beste kan kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Het beste antwoord

Gorgonzola kun je ook in de supermarkt kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vrijwel elke supermarkt verkoopt deze kaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (4)

dat kun je kopen bij de kaasspeciaalzaak
11 jaar geleden
Dat kan bij een Albert Heijn XL.
Amadea
11 jaar geleden
Zelf Aldi heeft gorgonzola in haar assortiment.
Natuurlijk is gorgonzola van de kaasboer veel lekkerder, maar tussen die van de Aldi en andere supermarkten zit weinig verschil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de italiaanse delicatessenwinkel. In iedere stad wel één of meerdere te vinden. Grote kans dat je bij de betere speciaalzaak meer keuze hebt uit diverse soorten gorgonzola.