Wat is het aller gezondste om op mijn brood te doen naar het werk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hummus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hummus www.spiritueelmagazine.nl/be/hummus

Kaas, sla, tomaat, komkommer, ei, magere vleeswaren.....

kaas, tomaat, vlees enz.

niet te vet, niet te zoet, en gevarieerd .

Broccolispruiten, met bijvoorbeeld tomaat en Alpro Soja Minarine. Op de biologische volkorenboterham, uiteraard. http://www.vannature.nl/index.php?objectID=482 http://www.natuurdietisten.nl/news_article.php?cod=138 http://www.orthoeurope.com/orthomoleculaire-bibliotheek/6713/broccolispruiten-gunstig-bij-h-pyloriinfectie http://kankeraktueel.eu/NL/ka-somaagkanker-5467.html http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?cod=488&id=489&page=9

rauwkost

Pindakaas, banaan, smeerkaas, kokosbrood. Steeds met dun margarine erop, en iets erbij drinken.

Rookvlees.

Ik zou mijn eten aanpassen aan mijn werkzaamheden (binnen of buiten zitten of bewegen.\Zorg altijd voor niet te vet zoet of zout en vezelrijk.Zorg voor afwisseling en laat het zaken zijn die je graag eet.De een houd van komkommer en de ander van pittiger dus bijvoorbeeld radijs en een dere wil het een op maandag en het ander op dinsdag. Maak van elk eetmoment een feestje is goed tegen stress.

in volgorde van gezondst: rettich humus alfafa avocado rookvlees tomaat

Als je van hartig houd, neem dan bijvoorbeeld paprika of courgette (evt. met wat groene bladsla) en wat tauge met een likje sambal, en als je zoet lekker vind probeer dan eens banaan of verse aardbeien (evt. met wat gesnipperde munt).

een ei.bom-vol met voedingsstoffen en maar 65 calorieen

Mij lijkt een broodje tevredenheid het gezondste. En is ook nog het goedkoopste.

De ideale lunchbox; 2 knapperig volkoren boterhammen of -pistolets, waldkornbroodjes ofzo met dun halvarine. Eén belegd met kaas en dun gesneden appelschijfjes( besprenkeld met wat citroensap om het verkleuren tegen te gaan) en de andere belegd met honing en gehakte walnoten. Een plak ontbijtkoek besmeerd met halvarine en een beetje appelstroop, dan dubbelgeklapt. Enkele geschrapte worteltjes en een mandarijn, appel of banaan.

Een portie werklust. En anders een blaadje sla, plakje tomaat, plakje ei en een schijfje komkommer. En als je nog gezonder wilt, vervang dan het brood door roggebrood.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100