Waar kan je in Nederland Lay's party size naturel chips kopen?

In Amerika verkopen ze lay's chips met als inhoud 389,8g (13,75oz).
Hiermee wil ik iemand verrassen. Heeft iemand een idee waar ze dat hebben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De zakken met die hoeveelheid zijn niet in Nederland te koop. De grootste die bij ons verkrijgbaar zijn bevatten 300 gram en heten Lay's Naturel XXL.
Amadea