Wie weet er gerechten voor in de middag bij een chinees restaurant?

Wij hebben een chinees restaurant aan de kust en we willen graag ook in de middag open zijn, alleen het probleem is welke gerechten kunnen we aanbieden in de middag? Iemand suggesties en kan mij vertellen wat Nederlandse restaurants aanbieden in de middag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Broodjes geroosterd varkensvlees.
Broodjes Pekingeend.
Broodjes gebraden kat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje aap,
Broodje poep,
Broodje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
broodje kat vind ik broodje aap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje fantasie (zonder beleg, die moet je zelf erbij verzinnen...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
broodje chinees x)
loempia
soep
en bij chinees restaurant hier in de buurt kon je 'smiddags een mini-rijsttafel eten. Was heel leuk, kleine schaaltjes met van alles wat bij een normale rijsttafel ook zit.
lunchbuffet, loopt ook wel denk ik (hier wel tenminste)

Toegevoegd na 1 minuut:
waarom zou je aanbieden wat een nederlands restaurant ok aanbiedt, de klanten komen omdat ze iets anders willen
anneliez
13 jaar geleden
Soep (met noodles of wonton)
Loempia
Verschillende soorten sate's, met kroepoek en rijst
Chinese salades (bijv met reepjes eend)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maaltijdsaldes zijn bijv populair zeker naar de zomer toe. ceasarsalade, woldorf, geitenkaas salade enz. google is wat online middag menukaarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt chinees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lees de vraag even: "kan mij vertellen wat Nederlandse restaurants aanbieden in de middag?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en mavo minnend NL heeft het minduipje weer gevonden, lees de vraag nou is!!
In nederland heb je een omelet voor tussen de middag dat zijn 2 boterhammen met ham en spiegeleieren. Dus bij jullie zou ik de chinese omelet en dan in verschillende soorten serveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Chinese high tea, voor info van andere restaurants zou ik zeggen: ga er zelf eten en doe gelijk ideeën op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loempia - babi pangang
(loempia gevuld met babi pangang)