Wie weet er gerechten voor in de middag bij een chinees restaurant?

Wij hebben een chinees restaurant aan de kust en we willen graag ook in de middag open zijn, alleen het probleem is welke gerechten kunnen we aanbieden in de middag? Iemand suggesties en kan mij vertellen wat Nederlandse restaurants aanbieden in de middag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Broodjes geroosterd varkensvlees. Broodjes Pekingeend. Broodjes gebraden kat...

loempia soep en bij chinees restaurant hier in de buurt kon je 'smiddags een mini-rijsttafel eten. Was heel leuk, kleine schaaltjes met van alles wat bij een normale rijsttafel ook zit. lunchbuffet, loopt ook wel denk ik (hier wel tenminste) Toegevoegd na 1 minuut: waarom zou je aanbieden wat een nederlands restaurant ok aanbiedt, de klanten komen omdat ze iets anders willen

Soep (met noodles of wonton) Loempia Verschillende soorten sate's, met kroepoek en rijst Chinese salades (bijv met reepjes eend)

maaltijdsaldes zijn bijv populair zeker naar de zomer toe. ceasarsalade, woldorf, geitenkaas salade enz. google is wat online middag menukaarten

In nederland heb je een omelet voor tussen de middag dat zijn 2 boterhammen met ham en spiegeleieren. Dus bij jullie zou ik de chinese omelet en dan in verschillende soorten serveren.

dim sum

Een Chinese high tea, voor info van andere restaurants zou ik zeggen: ga er zelf eten en doe gelijk ideeën op

Loempia - babi pangang (loempia gevuld met babi pangang)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100