Welke snoepmix heeft de kleurcombinatie rood, geel, groen, blauw en oranje?

Voor een stage opdracht maken we een speurtocht, waarin meerdere elementen aan bod komen. (Ja ik weet, er zijn er eigenlijk maar 4. We overdrijven graag)
Nu hebben we gekleurde lintjes in de kleuren rood, geel, groen, blauw en oranje en willen de kinderen hun kleur laten kiezen d.m.v. een snoepje. (Al zeggen we dat het magische bessen zijn) Ik ben al naar de supermarkt geweest, maar kreeg voornamelijk verkeerde combinaties tegen.

Ik heb echter nog niet alle supermarkten gehad, enkel in mijn woonplaats. Wellicht dat iemand mij iets verder kan helpen? Misschien is er wel een leuk recept, waaruit de snoepjes gewoon zelf te maken zijn. Het effect is toch hetzelfde.

7 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Skittles heeft volgens mij al die kleuren

Het beste antwoord

Ga niet naar een supermarkt, maar naar Jamin of een drogisterij die schepsnoep verkoopt (Kruidvat, Trekpleister), of een snoepkraam op de markt.

Bij Jamin verkopen ze bijvoorbeeld Jelly Belly's (blauwe bes, groene appel, rode kersen, en gele citroen). Voordeel van dit snoepje is dat het glutenvrij + gelatinevrij + notenvrij is, en álle kinderen er daarom van kunnen eten.

Op de markt kan je vast wel kauwgomballen kopen. Die zijn er ook in heel veel kleuren, waaronder blauw. Van de gewenste kleuren is denk ik blauw de lastigste, omdat dit geen natuurlijke kleur is voor etenswaren. Maar er is dus wel snoep mee te vinden.
Amadea
7 jaar geleden
wilkers
7 jaar geleden
Dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb! Morgen meteen eens even een bezoekje aan de kruidvat brengen.

Andere antwoorden (1)

M&M's hebben die kleuren. Alleen houd je een paar bruine over.
bamibal