Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je kant & klare gehaktballen bewaren ??

Mijn oma heeft van die kant&klare gehaktballetjes gehaald , gewoon die kleintjes , die je als snackje haalt.. Ze had ze een weekje geleden gehaald. En id koelkast bewaart. Ik ben bang dst ik ziek wordt . Maar ze zei dat t geen kwaad kan , omdat t voorgegaard was ! , wie helpt me even aub.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7K
Amadea
7 jaar geleden
Welke uiterste houdbaarheidsdatum staat er op de verpakking?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zitten de gehaktballen in een verpakking? Als ze in een verpakking zitten kan er een datum opstaan ( had je waarschijnlijk zelf al wel bedacht dan), maar dan kun je kijken of je ze nig kunt eten. Als ze ze gewoon open in de koelkast heeft liggen, denk ik niet dat het heel verstandig is om ze op te eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een week is wel erg lang. Ik heb altijd de regel vertrouw jij het niet dan niet doen. Beter iets weggooien wat nog goed was als er ziek van worden.

In het vervolg die balletjes invriezen, doe ik ook altijd als er over zijn. Natuurlijk dan ook weer niet te lang in de diepvries laten liggen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding