Ja, je kunt citroenen invriezen.
Was ze eerst goed. Doe ze daarna in een diepvrieszakje en pers er zoveel mogelijk lucht uit. Daarna kunnen ze de vriezer in.

Toegevoegd na 18 uur:
Variant (als je na ontdooien geen hele citroen nodig hebt):
Was de citroenen goed en snijd ze in dunne plakjes. Leg ze op uitgespreid op een blad en vries ze snel in. Zodra ze hard geworden zijn kun je ze overdoen in diepvrieszakjes. Bewaartermijn is maximaal een jaar.
SimonV
8 jaar geleden
Ik leg ze er altijd gewoon los in.wil je ze gebruiken zijn ze snel ontdooit in een glas/pot warm water.Je kan ze ook een kapje afsnijden/zagen met en zaagmes en dan er een gedeelte/zoveel als nodig met een vork er uit wrikken,daarna gewoon terugleggen tot de volgende keer.kan natuurlijk ook in een zak of plastic doos.Je krijgt er geen mooie harde schijfjes meer van zoals van verse,maar de smaak blijft prima.