Hoe worden mijn cashewnoten weer hard?

Mijn cashew en pistache noten hebben in een papieren zak gezeten en zijn zacht geworden. Iemand enig idee of ze weer hard kunnen worden zonder oven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Even 1-2 min. in een droge koekenpan bakken, laten afkoelen en ze zijn weer harder.
Misschien helpt een nachtje in de koelkast ook wel? De koelkast onttrekt vocht dus, ik kan het me voorstellen...
amc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank je van de koekepan ga ik even proberen

Andere antwoorden (1)

Ik zou ten eerste de zak weghalen.... En lig in het zand of in zout want dat trekt het vocht eruit. Vergeet voordat je de noten gaat eten niet het zand of zout weer te verwijderen anders is het niet goed voor je
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
In het zand? Hoe krijg je dat er weer af? Door het vet op de noot blijft dat volgens mij plakken. Dan zou ik nog liever een zacht nootje hebben dan een hap zand.