Wat gebeurt er met geschilde aardappelen in een bak bij 80 graden die een paar minuten blijven liggen, zal dan het gewicht toenemen of reduceren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (5)

Door de warmte zal er vocht verdwijnen, dus afnemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gewicht zal afnemen,en de buitenkant zal uitdrogen,en taai worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afname van gewicht door verdampen van vocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is 3x scheepsrecht,wat denk je zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een paar minuten zal er niet zo heel veel gebeuren, er verdampt hooguit een beetje water, dus reduceren. En er zal wat zetmeel vanaf komen.