wie weet welke dropjes dit zijn en onder welke naam ze verkocht worden?

ik kan ze nergens meer vinden.... ben al ijverig aan het zoeken geweest.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet niet hoe ze heten maar bij het Kruidvat kan je deze zo uit een schap scheppen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Salmiak-erwtjes, denk ik.

Het beste antwoord

Dat zijn salmiaknopjes. Van Nubilo zijn die bijvoorbeeld te koop: http://www.drogista.nl/shop/nubilo-rood-salmiaknopjes
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
helaas zijn ze nergens meer op voorraad... en ook mijn groothandel varuvo heeft ze niet meer.
Amadea
8 jaar geleden
Heb je hier wat aan?: http://site.happy-sweets.nl/product.php?p_id=73&c_id=5
Ritsuka
8 jaar geleden
ook niet bij de Jamin?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aldi heeft ze ook.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
@peterenada Aldi heeft deze niet standaard in het assortiment. Dit snoep valt onder de Tip en is een tijdelijk artikel. Mogelijk is deze portie van de Tip in jullie Aldi nog niet verkocht.

Andere antwoorden (1)

Ik haal deze bij de Jumbo, van het merk Kindly's. Daar heten ze zoete zoethoutjes (Engels: Snow Fights), in hun productenserie Zoete Herinneringen. Lijkt behoorlijk op tv-pastilles, die ook al in oma's tijd bestonden.

Toegevoegd na 6 minuten:
met plaatje, als het lukt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat zijn andere. deze zijn zout. en geen zoethout maar salmiak.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aa, sorry.
Amadea
8 jaar geleden
Ze zien er wel hetzelfde uit...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En ze hebben dezelfde ingrediënten als de bovengenoemde salmiaknopjes, voor zover ik het goed zie:
http://www.deweegschaal.nl/nubilo/salmiaknopjes-175g, ook salmiakzout en zoethoutwortelextract.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zal ze ns proberen..... en als ze dan zoet zijn heb ik pech!