Hoe kan het dat de producten van het merk OK€ zo goedkoop zijn tegenover andere (huis)merken?

Ligt het er bijvoorbeeld aan dat ze minder geld stoppen in het uiterlijk van de verpakkingen of zitten er allerlei vreemde goedkopere stoffen in de producten? Ik vraag me namelijk af of de kwaliteit wel goed kan zijn voor zo een lage prijs.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.9K
Amadea
8 jaar geleden
OK€-melk kost precies evenveel als Zaanse Hoeve-melk. Wat dat betreft is er geen enkel verschil.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De goedkope producten in de supermarkt zijn goedkoop, omdat er geen tot weinig reclame voor wordt gemaakt, geen of weinig aandacht aan de verpakking wordt besteed en er geen kosten worden gemaakt om een uniek product te maken, meestal zijn het kopieën van al bestaande producten.

Antwoorden (1)

Heeft niets met de goedkope stoffen te maken.
Maar net zoals wat u zegt, minder geld in verpakkingen stoppen en niet ambachtelijk gemaakt is maar door een machine wat in á la minute klaar is.

Op deze website (de bron) vindt u misschien het antwoord!