waar kan ik softijs kopen van biologische melk?

Ik ben gek op softijs maar eet het al een tijd niet meer omdat ik opzoek ben naar softijs dat van biologische melk word gemaakt en dus geen e-nummers bevat.
E-nummers zitten in het melkpoeder als antiklontermiddel.
'Gewone melk' komt van koeien die antibiotica krijgen en gemanipuleerd eten krijgen, dus geen natuurlijk voedsel zoals gras en granen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Biologisch ijs is te koop in Drachten. Je moet dan naar IS-biologisch. Je vind dit hier:
De Bolder 55
9206 AP Drachten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SEM super eko markt Voorstraat 21 3512 AH Utrecht verkoopt al een aantal jaren biologisch softijs ook veganistisch biologisch softijs.