Beste shake voor slanke jongens om Aan te komen in Massa ?

Ik ben een slank jongen van 1.80 en weeg 61 kilo ik heb best wel magere armen en lichaam ik wil graag dat er veranderingen komen,en wil shake gaan gebruiken waar door ik aan kan komen in massa dus dat ik grote armen en meer spieren krijg op de site van body en fit zijn er taloze shake en weight gainers maar wat is een echt een aanrader voor slanke jongens de willen aan komen in massa? . Graag zou ik een duidelijk antwoord willen hebben Bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt ook makkelijk zelf een weight gainer shake maken, is nog goedkoper ook: http://www.fitness-tips.nl/voeding/recepten/zelf-een-weight-gainer-maken Voor meer massa moet je gewoon veel gaan eten, zo'n shake kan helpen, maar begin eerst eens met gewoon extra eten van je huidige gezonde maaltijden. Smeer meer boter op brood, switch naar volle yoghurt, melk en kwark etc. Voor meer spieren moet je goed gaan trainen, als je alleen maar veel gaat eten kom je vooral aan in vet. Toegevoegd na 1 minuut: 80 gram havermout 30 gram whey eiwit (bij bijvoorbeeld Body&Fit, Whey Perfection) 2 lepels pindakaas 300 ml magere melk 1 banaan Extra smaakmaker: cacao, suiker of stevia om het op smaak te brengen Blender of Staafmixer Maatbeker Shakebeker De bereiding Stop alle ingrediënten in een blender of mixer; Zet de mixer aan en stop pas als het een mooi geheel is. Gooi er melk bij als het nog klonterig is; Klaar, tijd om te groeien! Toegevoegd na 6 minuten: Houd eerst eens een tijdje bij wat je nu eet (MyFitnessPal, Fatsecret app/site), kijk hoe je zit met grammen eiwitten, totaal aantal kcal en vitamines en mineralen. Als je weet wat je gemiddeld eet kun je gaan verhogen en aanpassen. Als je met wat je momenteel eet op gewicht blijft, voeg daar dan eerst eens 200 kcal aan toe, en focus op minstens 100 gram eiwitten op een dag. En natuurlijk beetje letten op genoeg vitamines en mineralen. En daarnaast goed gaan trainen, www.guydroog.com staat goed advies op. En in de bron staat goede link om eigen workout schema te maken om te starten. Je kunt ook kiezen voor iets als Stronglifts 5x5

Bronnen:
http://www.nerdfitness.com/blog/2010/02/15...

maak een proteïne shake wat sporters normaal gesproken doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100