Beste shake voor slanke jongens om Aan te komen in Massa ?

Ik ben een slank jongen van 1.80 en weeg 61 kilo ik heb best wel magere armen en lichaam ik wil graag dat er veranderingen komen,en wil shake gaan gebruiken waar door ik aan kan komen in massa dus dat ik grote armen en meer spieren krijg op de site van body en fit zijn er taloze shake en weight gainers maar wat is een echt een aanrader voor slanke jongens de willen aan komen in massa? . Graag zou ik een duidelijk antwoord willen hebben Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K
Erna55
8 jaar geleden
Je kunt eerst " gewoon" iets meer gaan eten.

Antwoorden (2)

Je kunt ook makkelijk zelf een weight gainer shake maken, is nog goedkoper ook: http://www.fitness-tips.nl/voeding/recepten/zelf-een-weight-gainer-maken

Voor meer massa moet je gewoon veel gaan eten, zo'n shake kan helpen, maar begin eerst eens met gewoon extra eten van je huidige gezonde maaltijden. Smeer meer boter op brood, switch naar volle yoghurt, melk en kwark etc.
Voor meer spieren moet je goed gaan trainen, als je alleen maar veel gaat eten kom je vooral aan in vet.

Toegevoegd na 1 minuut:
80 gram havermout
30 gram whey eiwit (bij bijvoorbeeld Body&Fit, Whey Perfection)
2 lepels pindakaas
300 ml magere melk
1 banaan
Extra smaakmaker: cacao, suiker of stevia om het op smaak te brengen
Blender of Staafmixer
Maatbeker
Shakebeker

De bereiding

Stop alle ingrediënten in een blender of mixer;
Zet de mixer aan en stop pas als het een mooi geheel is. Gooi er melk bij als het nog klonterig is;
Klaar, tijd om te groeien!

Toegevoegd na 6 minuten:
Houd eerst eens een tijdje bij wat je nu eet (MyFitnessPal, Fatsecret app/site), kijk hoe je zit met grammen eiwitten, totaal aantal kcal en vitamines en mineralen.
Als je weet wat je gemiddeld eet kun je gaan verhogen en aanpassen. Als je met wat je momenteel eet op gewicht blijft, voeg daar dan eerst eens 200 kcal aan toe, en focus op minstens 100 gram eiwitten op een dag. En natuurlijk beetje letten op genoeg vitamines en mineralen.
En daarnaast goed gaan trainen, www.guydroog.com staat goed advies op.
En in de bron staat goede link om eigen workout schema te maken om te starten. Je kunt ook kiezen voor iets als Stronglifts 5x5
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja ik eet best wel veel maar die kilo`s sla ik niet zo snel op veel mensen zeggen dat je dan een snelle stofwisseling hebt, vandaar dat ik shake wilden gebruiken, en kan je bij die door iou genoemde shake ook lactose vrij melk gebuiken want ik heb namelijk lactose intolerantie denk ik want bij vorige shakes moest ik veel ruften laten en had soort van een buikpij.
Ritsuka
8 jaar geleden
hoeveel kcal eet je dan op een dag?
en als je van een commerciële shake buikpijn enzo krijgt, dan kan het ook van 1 van de andere ingrediënten komen, Carrageenan bijvoorbeeld geeft bij sommige mensen klachten
Ritsuka
8 jaar geleden
natuurlijk kan dit ook met lactose vrije melk, dit is gewoon een voorbeeld
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik eet niks maar ik neem een eiwitten shake (weight gainer) om 9:30 pas om 10 uur 3 boterhammen jong belgen kaas 48+ en dan om 12 uur weer 3 en dan in de middag Kip met yoghurt en dan in de avond weer een shake.
Ritsuka
8 jaar geleden
Waar is je fruit en groente?
Ritsuka
8 jaar geleden
Heb je geen avondeten? Alleen een shake?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik eet bijna nooit fruit en avond maaltijd is soms rund gehakt met yoghurt ik heb niet echt een vaste schema eerlijk gezegd soms eet helemaal niets in tussendoortjes alleen een shake in tussendoortjes
Ritsuka
8 jaar geleden
Gehakt en yoghurt is toch geen maaltijd?
Je zegt niks over porties, op hoeveel kcal zit je met wat je nu eet?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb geen idee, ikzei het al ik heb niet echt een vaste schema tijd om er een aan te maken maar hoe...?
Ritsuka
8 jaar geleden
Zoals ik al zei, houd het eens bij met een app/site als FatSecret of MyFitnessPal.
Je moet eerst weten wat je nu binnenkrijgt en verbruikt aan energie. Hoe kun je zeggen dat je heel veel eet als je geen idee hebt wat je porties zijn?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat is ook waar,maar even over de shakes ik gebruik nu weight gainer mammoth mass maar ik wil gelijk massa maken dus niet eerst aankomen en dan pas massa maken, ik ben bereid om hard te willen trainen maar welke shakes zou ik naast mijn maaltijden kunnen nemen
Ritsuka
8 jaar geleden
Maakt niet uit welke shake. Je moet trainen, anders groeien je spieren niet. En voldoende rust nemen voor herstel.
Eet in elk geval 100 gram eiwitten, tot aan ongeveer 2x je lichaamsgewicht in gram eiwitten. Daarboven heeft niet veel zin, dan word het niet meer gebruikt voor spieropbouw.
Focus met trainen op de grote spiergroepen, deadlift, bench press, squat, pullup, dat soort dingen. Vooral in je benen kun je snel massa kweken als je goed traint.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Top En bedankt vooral je reactie`s het heeft erg geholpen als ik nog vragen heb laat ik je het wel horen
Ritsuka
8 jaar geleden
http://www.bodyenfitshop.nl/blog/anthony/guidelines-spiermassa-bouwen/
Hier staat ook nog goede info
maak een proteïne shake wat sporters normaal gesproken doen.