bestaat er zoiets als een recepten generator?

Ik zou graag online recepten in willen voeren. Als ik dan een dag minder inspiratie heb, mij willekeurig een recept geeft. Bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
maak gewoon een eigen kookboek, blader naar een random pagina en klaar

Antwoorden (2)

Ja. Op http://www.ingredienten.nl/ geef je aan welke ingrediënten je hebt, en daar komen vervolgens mogelijke recepten uit.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat een geweldige website!
Dikke plus. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet wat ik bedoelde amadea. Ik wil niet hoeven bedenken wat wij gaan eten. Dus mijn eigen recepten invoeren. De website kiest dan wat we gaan eten.
Amadea
9 jaar geleden
Dan schrijf je al jouw recepten op kartonnetjes. Doe die in een hoge hoed, en trek er dan met de ogen dicht een uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Amadea
Inderdaad... waarom zou je daar een website voor nodig hebben...?
Die hoge hoed is optioneel. Je kan ook gewoon ienemienemutte doen. :)
JulianJDel
9 jaar geleden
Je zou ze eventueel ook kunnen invoeren in WRTS.nl en dan een oefening starten. Het eerste recept dat tevoorschijn komt kies je dan voor de avond. Het hoge hoed idee lijkt me een wat makkelijkere manier inderdaad...
Ja dat bestaat
Kijk maar bij onderstaande links
Er staat ook ern website bij die je elke dag een willekeurig recept geeft

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze vond ik ook nog
Wel engels maar erg leuk!
Succes ermee

De link is: http://www.reciperoulette.tv/