Iemand heeft een stuk of 15 frietzakjes nodig. Weet iemand waar ze die kan kopen? Ze heeft geen Makro kaart en ze komt niet in een frietzaak.

Het is voor een kennis. Ze wil het liever niet gaan vragen in een frietzaak.

Een paar jaar geleden is dezelfde vraag hier ook gesteld maar de link die toen werd gegeven klopt niet meer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Cryofiel
9 jaar geleden
Toch naar een frietzaak gaan en gewoon daar een paar van die zakjes kopen? Of iemand vragen dat te doen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom loopt ze geen frietzaak binnen, geeft ze een euro.. En koopt ze de zakjes niet... ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan ze ze niet zelf maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties.
Ze wil ze niet zelf maken.
(ze doet een beetje moeilijk vind ik)
Erna55
9 jaar geleden
Ja, ze doet inderdaad moeilijk.
Niet zelf een frietzaak in willen, niet zelf willen maken, niet zelf een vraag stellen... Sterkte ermee !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die vraag hier stellen was mijn idee, niet van haar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou Mevrouwvande, waarom helpt U die kennis dan niet even door een frietzaak in te lopen voor die zakjes? Lijkt mij toch de minste moeite om dat voor een kennis over te hebben? Zo van: meid dat regel ik wel even voor je bij de Febo!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat ik dat niet kan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Omdat ik dat niet kan!" Fysiek gezien niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in DIY winkels en ik de AVA je kan misschien ook is in bepaalde grootwarenhuizen kijken. succes

Het beste antwoord

Hier, 40 stuks voor 6 euro: http://www.patatzakjes.nl/

En als ze niet bij een patatzaak naar binnen wil gaan, je hebt ook nog patatkraampjes, hoef je niet naar binnen toe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
LOL