Maakt Lays de chipssmaak Stokbroodje Kruidenboter nog?

Afgelopen najaar heb ik bij Albert Heijn de nieuwe smaak Stokbroodje Kruidenboter gekocht en thuis geprobeerd. Ik vond deze chips erg lekker.
Helaas was de chips een week later al niet meer te verkrijgen en ook nooit meer teruggekomen in het schap bij AH helaas.
Weet iemand of Lays deze chips nog maakt? Zo ja, weten jullie of deze chips te koop is bij Jan Linders, Jumbo, Supercoop, Coop, Aldi, Emté en/of Attent?

9 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb eerder vandaag een zak gekocht bij supermarkt Hoogvliet. Dus daar kun je zeker nog terecht voor deze overheerlijke smaak:)
Antoni
9 jaar geleden
Ja, deze is ook nog te koop bij Jumbo-supermarkten: http://www.jumbo.com/lay’s-stokbroodje-kruidenboter-smaak-200g/98153ZK/.

Het beste antwoord

Bij de jumbo is die nog te koop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Ja, en ook via de website http://www.jumbo.com/lay’s-stokbroodje-kruidenboter-smaak-200g/98153ZK/ te bestellen.
Fifagek
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Ik kan hem van de 7 voornoemde supermarkten (die in mijn woonplaats zitten) inderdaad bij de Jumbo nog krijgen. Daarnaast hebben Emté en Supercoop hem ook nog.
Ben hier achtergekomen door afgelopen week een aantal contactformulieren op de sites van de winkels in te vullen. Scheelt me toch al gauw 15 km. rijden en vaak dus voor niets.

Andere antwoorden (1)

Bij de Hoogvliet is deze smaak nog gewoon te koop. Eerder vandaag heb ik er namelijk zelf nog één gekocht:)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
anneliez
9 jaar geleden
ik heb die andere smaak, stoofvlees, bij de plus gekocht, het is allemaal tijdelijk, maar als er veel vraag naar is zal het tijdelijk wel langer gaan duren
Fifagek
9 jaar geleden
De dichtstbijzijnde Hoogvliet supermarkt zit op 35 kilometer afstand. Dat vind ik een beetje te gek worden om zo ver te rijden voor een zak chips....... Bestellen via de site kan wel, maar dan moet je hem afhalen. Ze versturen hem niet... En het versturen is waarschijnlijk ook duurder als de hele zak zelf.