Waar kan ik oliebolzakken kopen?

Ook deze oud en nieuw ga ik weer oliebolle bakken, er is nu wel een probleem; we blijven niet thuis dus moet er een oplossing komen voor het vervoeren van deze oliebollen. Waar kan ik oliebolzakken kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of een alternatief voor oliebolzakken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je kunt ze ook gewoon in aluminiumfolie doen. Veel minder ingewikkeld. Maar wil je per se oliebollenzakken, die kun je nergens kopen, alleen als bedrijf bij een groothandel. Ik zou ff langs een oliebollenkraam rijden en vragen om een paar zakken en dan daar een vergoeding voor geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus hoe moeilijk kan eenvoudig zijn.
Bij de groothandel kosten ze:
Oliebollenzakken 2 pond 16x32cm
Prijs per verpakking van 1139 stuks (prijs mag in combinatie met andere formaten) €36,00.
Dat is iets meer dan € 0,03 per zakje. Weet je ongeveer wat de minimale vergoeding is.