Welke culturele keuken bevat het minste brood?

Als we uitgaan van een Franse, Thaise, Argentijnse keuken etc etc

9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Maakt het nog uit wat voor soort brood?
tinus1969
9 jaar geleden
Aziatische keukens natuurlijk; die gebruiken rijst ipv graan.
Amadea
9 jaar geleden
Tinus heeft gelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@tinus1969, Rijst is ook graan.
Amadea
9 jaar geleden
Er wordt echter geen brood van gebakken.

Het beste antwoord

Dan moet je denken aan culturen die niet het graan kunnen verbouwen dat nodig is voor brood. Dan kom je uit bij de Inuit, of wel de Eskimo´s. Hun menu bestaat voornamelijk uit vis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij de Aziatische keuken of zoals bovengenoemd. Ik denk zelf mogelijk ook de native Afrikanen zo rondom de Sahara.