Stukje kokosnoot (echte kokosnoot uit de super) smaakte exact als blauwe kaas > zorgen maken?

Ik ben toevallig een groot liefhebber van blauwe kaas, en vond het helemaal niet erg om dit stuk kokos te proeven, maar t was toch wel apart. Ik heb die kaas al in geen maanden meer gegeten, namelijk.

Schimmel in de kokos? En als hij precies proeft als blauwe kaas, moet ik me dan zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Als je deze vraag over enkele dagen nog zelf kunt sluiten hoef je je nu geen zorgen te maken.

Afwachten dus, maar zo hoort een kokosnoot niet te smaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, het is gelukkig goed gegaan zie ik.

Andere antwoorden (5)

Dat klinkt niet goed. Kokos dat naar kaas smaakt moet bedorven zijn.

Je zult er niet direct heel ziek van worden, maar aangezien je laatst te veel chocolaatjes hebt gegeten, zou ik die kokos nu maar even laten staan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt niet goed hoor!
Een kokosnoot smaakt toch meestal naar kokos!
Er moet wel wat mis mee zijn als ie naar kaas smaakt, en dan nog wel blauwe kaas?
Brrr.
Even in de gaten houden of je geen buikpijn krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
smaak kan verschillen en je brein kan een bepaalde smaak anders interpreteren. Je zou eigenlijk een 2de objectief persoon een stukje moeten laten proeven. Of morgen nog eens proberen of jouw smaak niet beïnvloed was. Als je er niet bakken van vol op hebt naar slechts een kleine hoeveelheid zou ik me geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel zorgelijk dat jij dit vervolgens rustig gaat op kauwen...Hadden je zintuigen een dagje vrij?
Als je dit werkelijk zojuist hebt gegeten zou ik m'n vingers achter in mijn keel drukken en mezelf beschermen tegen buikkrampen en andere ongezellige zaken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echte kokos uit de super?
Hebben ze voor jouw ogen een kokosnoot gekraakt en de melk laten weglopen en de schil eraf gesneden en jou dat verse stukje kokos gegeven?

Zo niet, wat is dan echte kokos uit de super?

Sorry voor al die vragen, maar het gaat er om, wat je dan eigenlijk gegeten hebt.

Ik zou mij niet zo gauw zorgen maken. Je kan wel wat hebben.
Maar echte kokos smaakt niet naar schimmelkaas.