Hoelang en waar bewaar ik citroensap voor de huid??

Ik wil graag citroensap voor delen van mijn huid gebruiken. (Bijvoorbeeld voor mijn wallen). Hiervoor gebruik ik niet al het sap van een citroen maar slechts een beetje.
Dus waar kan ik het overige citroensap bewaren? En voor hoelang?
En ook wil ik graag weten hoelang de overige citroenen, die nog in schil zitten goed blijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Citroenen op de schaal blijven heel lang goed ; vaak wel ettelijke weken, afhankelijk van de temperatuur en ander fruit in de buurt. Citroensap kun je in de koelkast wel een paar dagen bewaren, gewoon in een glazen flesje ofzo. Makkelijk is wellicht de citroen in partjes of (kwart of halve) schijfjes te snijden, die in te vriezen, en steeds eentje er uithalen. Daar kun je dan best een dag of twee, drie je gezicht mee deppen (in een plastic zakje in de koelkast bewaren), en dan weer een nieuw schijfje nemen. Echt elke druppel benutten zal niet lukken. Maar zo duur zijn citroenen nu ook weer niet, en op bovengenoemde manier kun je er weken mee. En nou ga ik eens uitzoeken wat het voordeel zou zijn van citroensap op je wallen smeren.....ik heb meestal meer succes met Sperti. (ja, die ja. Fantastisch tegen echte wallen (niet van die ik-ga-te-laat-naar-bed-kringen) en rimpelzakjes onder je ogen ;-) )

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100