Waar koop ik dit snoepje?

Afgelopen vakantie zag ik in Barcelona het winkeltje Happy Pils, een snoepwinkeltje waarbij je een bakje kan vullen met allerlei snoepjes, 'happy pils'. Nu heb ik een aantal van deze kleine balletjes gevuld, maar nu vind ik deze zo lekker dat ik er meer van wil. Omdat ik niet even op en neer kan vliegen naar Barcelona, vroeg ik me af of iemand weet of er een (web)winkel is die deze snoepjes verkoopt. Het zijn harde zoete snoepjes in verschillende kleurtjes. Als referentie voor de maat heb ik er een dubbeltje bij gelegd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Hebben ze wel een anijs smaak?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik vraag het naar aanleiding van de onderstaande antwoorden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geloof dat deze anijsbolletjes heet.
En in Spaans: "Bolas de Anís" of "Anís Rizado". Bronnen:
- http://www.chuchesonline.com/search?searchword=anis

Antwoorden (1)

Deze anijsbolletjes hebben ze in vrijwel elke supermarkt. Het staat alleen niet in het snoep schap maar in het bak schap. In nederland word het namelijk gebruikt als decoratie voor cupcakes en taarten. Een nadeel is wel: ik heb ze nog nooit los gezien maar alleen bij de prinsessenmix decoratie.