Kun je gevacumeerde appels beter invriezen dan in een diepvrieszak of diepvriesdoos?

Toegevoegd na 40 seconden:
Ik bedoel, blijft de smaak en structuur dan beter dan wanneer je ze gewoon invriest, of maakt dat niets uit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou de blokjes gewoon in een glazen (weck)pot invriezen. Smaak en versheid blijft verzekerd en je vermijd meteen het contact van het zuur van de appels met plastic (BPA-verhaal).

Nog nooit eens iets in glas ingevroren omdat het glas dan zou gaan barsten?? Google dan maar eens op 'invriezen in glas', gaat een wereld voor je open. Ik vries tegenwoordig bijna niets meer in plastic in.