Er is regen in onze frietuurpan gekomen. Kan ik de olie filteren of gooi ik ze best weg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weggooien en de pan zelf ook goed droogmaken!
ItisILeClerc
9 jaar geleden
laat het water verdampen

Antwoorden (2)

Denk niet dat je er het water kan uit filteren,risico op erge spatten blijft...dus best weg doen.
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ik vreesde het al. Jammer, het was net nieuwe olie...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar als je zorgt dat je de deksel erop houdt, dan kan je toch een keer "nep-frituren"? Daarna ben je het water kwijt.
Reddie
9 jaar geleden
Gewoon aanzetten. Water verdampt bij 100 graden. Ver beneden de frituurtemperatuur.
Min.
gewoon de frituur aanzetten het water verdamp dan vanzelf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Inderdaad. Plus.